۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۷ بهمن

برگزاري كارگاه عوامل موفقيت درچاپ مقالات علمي

كارگاه عوامل موفقيت درچاپ مقالات علمي در روز دوشنبه مورخ 19/4/96 توسط معاونت پژوهشي و بين الملل و گروه مديريت دانشكده و با حمايت مديريت همكاري هاي علمي بين المللي دانشگاه و بنياد ملي نخبگان در سالن گردهمايي دانشكده علوم اجتماعي و اقتصادي با استقبال دانشجويان تحصيلات تكميلي برگزار شد.

مباحث اين كارگاه توسط آقاي دكتر محمدرضا حبيبي، استاد بازاريابي دانشگاه ايالتي كاليفرنيا به شرح زير بيان شد :

1- چطور به يك ايده ناب تحقيقاتي دست پيدا كنيم؟

2- از كجا بدانيم كه اين ايده يا ايده هاي مشابه خوب هستند؟

3- چطور همكار براي پژوهش خود پيدا كنيم؟

4- چطور اولويت بندي ترتيب نويسندگان مقاله را انجام بدهيم؟

5- چطور يك پروژه تحقيقاتي را با موفقيت مديريت و اجرا كنيم؟

6- چگونه ژورنالها را انتخاب كنيم و فرايند مرور و تصحيح مقالات چگونه است؟

7- چه تاكتيك هايي براي ارتقا و بازاريابي مقالاتمان داريم؟

8- نقش شركت در كنفرانس هاي علمي در اين فرايند و موفقيت در چاپ مقالات چيست؟

9- آيا حتما بايد با اساتيد به نام و يا دانشگاه هاي بزرگ كار كنيم؟

10- نقش كيفيت نوشتاري مقاله در مقبوليت آن چيست؟

11- مهمترين اجزاي يك مقاله براي اديتور ها و مرور كنندگان چيست؟

12- پرسش و پاسخ.

تاریخ:
1396/05/18
تعداد بازدید:
1116
منبع:
فیلم مرتبط
صوت
 تهران، خیابان ده ونک، دانشگاه الزهرا ( س )
  کدپستی : 1993893973
تلفن : 982188044040+
فاکس : 982188035187+
 pr[at]alzahra.ac.ir
تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.