۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۷ بهمن

برگزاري كارگاه عوامل موفقيت درچاپ مقالات علمي

كارگاه عوامل موفقيت درچاپ مقالات علمي در روز دوشنبه مورخ 19/4/96 توسط معاونت پژوهشي و بين الملل و گروه مديريت دانشكده و با حمايت مديريت همكاري هاي علمي بين المللي دانشگاه و بنياد ملي نخبگان در سالن گردهمايي دانشكده علوم اجتماعي و اقتصادي با استقبال دانشجويان تحصيلات تكميلي برگزار شد.

مباحث اين كارگاه توسط آقاي دكتر محمدرضا حبيبي، استاد بازاريابي دانشگاه ايالتي كاليفرنيا به شرح زير بيان شد :

1- چطور به يك ايده ناب تحقيقاتي دست پيدا كنيم؟

2- از كجا بدانيم كه اين ايده يا ايده هاي مشابه خوب هستند؟

3- چطور همكار براي پژوهش خود پيدا كنيم؟

4- چطور اولويت بندي ترتيب نويسندگان مقاله را انجام بدهيم؟

5- چطور يك پروژه تحقيقاتي را با موفقيت مديريت و اجرا كنيم؟

6- چگونه ژورنالها را انتخاب كنيم و فرايند مرور و تصحيح مقالات چگونه است؟

7- چه تاكتيك هايي براي ارتقا و بازاريابي مقالاتمان داريم؟

8- نقش شركت در كنفرانس هاي علمي در اين فرايند و موفقيت در چاپ مقالات چيست؟

9- آيا حتما بايد با اساتيد به نام و يا دانشگاه هاي بزرگ كار كنيم؟

10- نقش كيفيت نوشتاري مقاله در مقبوليت آن چيست؟

11- مهمترين اجزاي يك مقاله براي اديتور ها و مرور كنندگان چيست؟

12- پرسش و پاسخ.

تاریخ:
1396/05/18
تعداد بازدید:
1114
منبع:
فیلم مرتبط
صوت
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 تهران، خیابان ده ونک، دانشگاه الزهرا ( س )
  کدپستی : 1993893973
تلفن : 982188044040+
فاکس : 982188035187+
 pr[at]alzahra.ac.ir
تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.